Kamis, 21 Juni 2012

Download Photoshine 4.0 + Serial Number

Salam sobat semua..semoga semua masih dalam keadaan sehat walafiat,.. di sore ini yang cerah.. saya mau sharing software yang bisa  sobat gunakan untuk mendisain photo, namanya Photoshine 4.0 . orang biasanya banyak menggunakan software photoshine 4.0 ini untuk menambahkan bingkai yang unik dan menarik, misalkan sobat ingin menambahkan bingkai yang menarik, membuat photo seperti depan sampul sebuah majalah,  sobat hanya tinggal drag dan drop dengan menu bingkai maupun menu lainnya yang dirasa menarik yang sudah disediakan disana. menurut saya photoshine ini sangat tepat untuk sobat yang ingin instant menambahkan bingkai yang unik dan super menarik dan caranya pun tergolong sangat sangat mudah



In English : 
PhotoShine software is used to edit pictures are usually lots of people using PhotoShine 4.0 is to add a frame that is unique and interesting, if you wan to to add attractive frames, making the photo as the front cover of a magazine, you can just drag and drop from the menu frame and the Other menu that is prepared. okey lets make your photo become different wiht just few clicks.

Features :
1) Easy to use
Just one click, you can add your photo into the template which you like.
2) 9 themes (styles), more than 680 beautiful templates included.
The 9 themes are: GIRL,BABY,LOVE,SIMULATION, DREAM, MAGAZINE,FESTIVAL,Frame and OTHER. There are more than 680 templates included in PhotoShine, which means you have more than 680 choices to make your photo more attractive.



[link fixed] tested on windows 7

Tidak ada komentar:

Posting Komentar